Vidinis SEO yra itin svarbus, jei nori, kad paieškos sistemos teisingai suprastų apie ką yra tavo tinklalapis, kokia pagrindinė jo mintis ir tikslas. Jei Google teisingai interpretuoja informaciją, didesnė tikimybė, jog tinklalapis iškops į aukščiausias Google paieškos rezultatų pozicijas. Todėl šiandien atkreipsime dėmesį į svarbiausius vidinio SEO reikalavimus ir kriterijus, į kuriuos turi būti atsižvelgta kuriant interneto svetainę.

verslas--

  1. Tinklalapio greitis

Įvairių apklausų rezultatais, šiuolaikinis žmogus tikisi, jog interneto svetainė užsikraus per mažiau nei 2 sekundes. Turint omenyje, jog Lietuva gali didžiuotis ypatingai greitu internetu, tai pakantumas lėtai užsikraunantiems tinklalapiams išties yra didelis. Pasitikrinti, koks tinklalapio greitis galima naudojantis Google PageSpeed įrankiu. Čia pat pateikiamos rekomendacijos programuotojams, kaip padidinti tinklalapio greitį. Beje, nekantrumu pasižymi ne tik žmonės, tačiau ir paieškos robotai. Ilgą laiką nesulaukdamos signalo iš tinklalapio ir negalėdamos jo pasiekti, paieškos sistemos pažymi tinklalapį kaip neveikiantį ir šis pamažu pašalinamas iš paieškos sistemos rezultatų. Todėl itin svarbu, kad tinklalapis veiktų greitai.

  1. Kokybiškas turinys

Nesvarbu koks yra tinklalapis – el.parduotuvė, verslo vizitinė kortelė, tinklaraštis – turinys yra svarbi tinklalapio dalis. Tikriausiai ne kartą girdėtas posakis „turinys yra karalius“. Taip yra sakoma todėl, kad tinklalapio tekstai suteikia verslui veidą, atskleidžia tikslus ir pasakoja istoriją. Todėl net ir patys trumpiausi tekstai turi būti kuriami apgalvotai ir kruopščiai, būti gramatiškai ir stilistiškai taisyklingi bei neleisti potencialiam klientui žiovauti.

Jei kuriamas tinklaraštis, jam keliami tokie kriterijai:

  • Įdomus tekstas, kuris perskaitomas iki galo,
  • Išsamiai ir gerai parašytas tekstas,
  • Rašyta galvojant apie skaitytoją (klientą),
  • Sprendžia problemą,
  • Lengva pasidalinti (pvz socialiniuose tinkluose),
  • Optimizuotas paieškos sistemoms.
  1. Patogumas naudotis svetaine

Svetainės kuriamos klientams ir tik klientams!  Joks paieškos sistemos robotas jums neparašys komentaro, neužsisakys naujienlaiškio ir nenupirks produkto. Todėl perdėtas stengimasis įtikti paieškos sistemoms „skriaudžia“ potencialų klientą ir šis nebesilanko jūsų svetainėje. Todėl svetainių kūrimas turi būti orientuotas į gyvą žmogų. Kuriant tiek dizainą, tiek svetainės išdėstymą, turinį ar parenkant spalvas, turi būti galvojama, apie funkcionalumą, įsimenamumą ir patogumą. Jei klientas bus patenkintas ir norės lankytis jūsų tinklalapyje, tuomet ir paieškos rezultatai bus geresni.

  1. Veikiančios nuorodos

Google paieškos robotams svarbi galimybė naršyti ir indeksuoti tinklalapį. Tam reikia teisingų ir veikiančių nuorodų. Paieškos robotai peržiūri informaciją ir pasinaudodami aktyvia nuoroda tinklalapio puslapyje eina į sekantį puslapį. Taip eidami iš vieno puslapio į kitą, jie suindeksuoja visą tinklalapį ir pateikia Google paieškos rezultatuose. Tačiau jei viena ar daugiau nuorodų yra neteisingos, suklystos, vedančios į neegzistuojančius puslapius, šis tvarkingas ir kryptingas tinklalapio indeksavimo procesas yra sutrikdomas, tinklalapis nukenčia. Todėl visos nuorodos turi būti veikiančios.

  1. Meta aprašymai

Nors pastaruoju metu vis kalbama, jog meta aprašymai ir raktažodžiai neturi įtakos, nes Google jų neindeksuoja. Iš dalies tai tiesa, nes tie raktažodžiai, kurie surašyti meta aprašymuose ir raktažodžiuose nedaro įtakos, pagal kokius raktažodžius tinklalapis bus randamas aukščiausiose pozicijose. Tačiau meta duomenys lemia tai kaip tinklalapis atvaizduojamas paieškos rezultatų puslapyje. Tai svarbu, nes pavadinimas, pora eilučių teksto yra tai kas lemia kliento apsisprendimą paspausti ant tinklalapio nuorodos ar ne. Todėl meta duomenų struktūra yra svarbi ir jos nereikia ignoruoti.

Ir pabaigai – apie visa tai neteks galvoti, nereikės nagrinėti vidinio SEO elementų, kurių esama keliasdešimt kart daugiau nei čia paminėta, jei tinklalapis bus patikėtas specialistams. Svetainių kūrimas yra menas ir mokslas, todėl tik patyrę specialistai gali sukurti svetainę, kuri atitiks tiek iškeltus kriterijus kaip ji turi atrodyti, koks turi būti jos funkcionalumas ir žinoma, vidinis kodas turi atitikti naujausius programavimo ir vidinio SEO kriterijus.

Specialistai nebūtinai turi būti iš didelės ir gerai žinomos kompanijos, smulkioms ir vidutinėms įmonėms neužtektų biudžeto jų samdymui. Tačiau gerų specialistų yra ir dirbančių savarankiškai, juos galima rasti tokiuose portaluose kaip svetainiukurimas.lt

Svetainiukurejai