Svetainių optimizavimas ir jo metodai ypatingi tuo, jog net iš pirmo žvilgsnio jau nusistovėjusi SEO teorija iš tiesų yra statoma iš kruopščių stebėjimų, kurių metu fiksuojama, kokios svetainės laisvai kopia į reitingų viršūnes, o kokios – ne. Čia konkretūs faktai apie tai, kokiu principu veikia pačios paieškos sistemos, nepadeda tiek, kiek praktinės SEO specialistų įžvalgos stebint gyvą svetainių optimizavimo procesą.
Čia pristatysime šiandienine praktika pagrįstus faktus, kurie gali visiškai nesutapti su dar prieš kelis metus karštai tvirtintomis SEO tiesomis. Jie įrodo, kad svetainių optimizavimas yra nuolatos evoliucionuojantis reiškinys, pats keičiantis savo žaidimo taisykles.
- Blogas SEO kiša koją verslui.
Jeigu neveikia jūsų SEO – neveikia ir jūsų verslas. Naudodamiesi juodais SEO metodais tik kenkiate savo įmonės veiklai. Ir čia kalba eina ne vien apie paieškos sistemas – lankytojai, įtarę „nešvarų“ SEO, yra linkę nepasitikėti įmone ir jos veikla.
- „Viral“ turinys ne visada žada aukso kalnus.
Dauguma svajoja apie tai, kaip jų turinys stebuklingai masiškai išplinta po internetą ir pritraukia šimtus naujų klientų. Deja, masiškai plintantis turinys turi savo ribas. Juk esate matę bent vieną atvejį, kai Youtube milijonus peržiūrų turintis vaizdo įrašas priklauso vartotojui, kurio paskyroje be šio vieno įrašo iš tiesų švilpauja vėjai. Vietoj bergždžių pastangų šauti į aukštumas su vienu video ar nuotrauka, geriau investuokite į vertingą SEO turinį savo svetainei.
- SEO turinys ne visada privalo būti unikalus.
Taip – kitų šaltinių turinio naudojimas savo tinklapyje visada pakenks jūsų svetainei. Tačiau su jokiomis problemomis nesusidursite, jeigu savo svetainėje kelis kartus panaudosite savo paties turinį. Svarbiausia antrą kartą talpinant tą patį turinį panaudoti tinkamas žymas.
Pastaba: nors už tai ir nebaudžiama, nepatariame nepiktnaudžiauti savo turiniu, nes bet kuriuo atveju Google net ir tris tuos pačius straipsnius skaičiuos kaip vieną.
- Nepirkite nuorodų.
Visus vilioja pasinaudoti nuorodų mainais ar jų pirkimo schemomis. Tačiau kiekviena paieškos sistema, o ypač Google, žiūri į tai su didele panieka. Nors ir sunkiausias, tačiau pats geriausias būdas kelti savo autoritetą – tai kurti itin kokybišką ir įdomų turinį, kurį kitos svetainės ir žmonės norėtų platinti nuoširdžiai.
- Raktažodžiai nėra tokie svarbūs.
Tiesa, raktažodžiai yra visuomet svarbūs optimizuojant svetainę, tačiau šiandieninė praktika rodo, kad pernelyg maniakiškas požiūris į raktažodžius ir noras prikimšti jais savo svetainę neatsiperka, o kartais ir smarkiai pakenkia reitingams.
Šiandien SEO pasaulyje karaliauja ne raktažodžiai, o nuorodos.
- Auksinė taisyklė – SEO nuolatos keičiasi.
Jeigu šiandien svetainių optimizavimui griežtai taikytumėte prieš 5 metus galiojusias SEO taisykles, galime lažintis – jūsų svetainės reitingai būtų nekokie. Geriausi SEO specialistai – tai pokyčiams ir inovacijoms jautrūs savo darbo žinovai. Įnirtingose svetainių optimizavimo varžybose išlieka tik drąsiausi ir lanksčiausi.