Ar naujasis Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas palengvins ar apsunkins naujienlaiškių siuntimo rinkodarą? Kaip ir daugelis dalykų gyvenime, jis turi savo teigiamą ir neigiamą pusę. Gerai yra tai, kad po šio reglamento žmonės dar kartą sąmoningai nuspręs, kokių naujienlaiškių jie pageidauja ir kokių – ne. Verslininkams, iš vienos pusės sumažės adresatų, o iš kitos pusės, bus galimybė bendrauti su dar tikslesne auditorija.

Naujienlaiškių siuntimui privalomas asmeninis sutikimas

Po naujojo įstatymo duomenų negalima perduoti ar gauti iš trečiosios šalies. Tai reiškia, kad žmonės yra labiau apsaugoti nuo piktnaudžiavimo jų duomenimis, jų pirkimo, pardavimo ir kitokių gudrybių.

Nuo šiol, prašant elektroninio pašto ar telefono numerio, reikia tiksliai nurodyti, kokie duomenys, kokiais tikslais ir kur bus naudojami. Taigi, klientas visada gali atsisakyti pateikti savo elektroninį paštą rinkodaros tikslams. Negalima sakyti, kad tai labai blogai verslininkams. Juk jei klientą sudomino prekės, paslaugos ir jis norės gauti naudingų pasiūlymų, jis sutiks pateikti savo paštą. Jeigu ne – šiaip ar taip per prievartą žmogui nieko neįbruksi. Taigi, naujienlaiškių siuntimo rinkodara dabar pataikys į tikslesnę auditoriją.

Registracija į renginius ir loterijos

Anksčiau loterijos būdavo organizuojamos tam, kad gauti el. pašto adresą, kurį naudodavo naujienlaiškių rinkodarai. Kai kurie internetiniai verslai tokiu būdu orientuodavosi į duomenų gausybę, o ne kokybę. Nuo šiol registruojantis į renginius ar dalyvaujant loterijoje reikalingas sutikimas informacijos gavimui rinkodaros tikslams. Taip pat užsiprenumeravus naujienlaiškį, turi būti aiškiai parodyta, kaip jo atsisakyti. Ką gi tai reiškia? Kad pašto dėžutėje bus mažiau nepageidaujamų laiškų. O jeigu bus siunčiamas nuobodus, neaktualus, ar netgi melagingas elektroninis laiškas, visada galima užkirsti tam kelią.

Naujienlaiškių siuntimas verslininkams bus naudingesnis, jei jie bus sąžiningi su savo prenumeratoriais, mandagiai ir šiltai su jais bendraus ir be abejo, pateiks gerų pasiūlymų. El. laiškų siuntimo programos šiais laikais leidžia sukurti patrauklaus dizaino naujienlaiškį be jokio vargo. Jos taip pat pateikia duomenų analizę, kuri padeda pasirinkti idealiausią bendravimo su klientais būdą.