SEO paslaugos nebėra naujiena nei pasaulyje, nei Lietuvoje. Jos minimos spaudoje, apie jas kalba jūsų konkurentai, apie jas rašo marketingu užsiimančios kompanijos. SEO yra ne galimybė, tačiau būtinybė, kuria reikia pasinaudoti siekiant geresnių internetinio puslapio rezultatų.

SEO trumpinys, išvertus iš anglų kalbos – optimizavimas paieškos sistemoms. Trumpai tariant, sutvarkomas tiek internetinės svetainės vidus (vidinis SEO), tiek ir pasirūpinama informacija, susijusia su jos išore (išorinis SEO), kad pats puslapis taptų kur kas aukštesnėje „Google“ paieškos pozicijoje. Kuo geresnė pozicija – tuo daugiau lankytojų. Didesnis lankytojų skaičius iš dalies užtikrina ir didesnius pardavimus.

Kas yra SEO
98 % Lietuvos gyventojų naudojasi „Google“ paieškos sistema.

SEO paslaugos = vidinė + išorinė optimizacija

Jeigu esate pasiruošęs investuoti į SEO paslaugas – darykite tai maksimaliai ir pasikliaukite tikru šios srities specialistu, kuris atlieka tinklalapio optimizaciją. Profesionalios ir efektyvios SEO paslaugos (https://www.loris.lt/seo-paslaugos/) padės pasiekti geriausią galimą rezultatą tik tokiu atveju, jei bus visapusiškai pasirūpinta visais kompleksinės SEO optimizacijos darbais, o ne tik tam tikromis jos sudedamosiomis dalimis.

SEO susideda iš dviejų pagrindinių blokų: vidinės ir išorinės optimizacijos:

VIDINĖ SEO OPTIMIZACIJA. Atliekant vidinę optimizaciją bene pats svarbiausias veiksnys – parinkti ir pritaikyti raktinius žodžius. Taip pat, reikia sutvarkyti ir išplėsti turinį, kuris dažnai lemia puslapio naršytojų norą arba nenorą sugrįžti. Žinoma, net ir svetainės greitis, navigacija bei dizainas gali lemti labai daug. Pabandykite į savo puslapį pažvelgti kliento akimis. Tvarkingai ir estetiškai pateikta informacija padidina tikimybę, kad tinklalapio lankytojas taps klientu.

IŠORINĖ SEO OPTIMIZACIJA. Išorinės optimizacijos metu stengiamasi padidinti tinklalapio sklaidą internete, sukurti kokybiškų atgalinių nuorodų tinklą, pritraukti daugiau potencialių klientų, padidinti konversijas, pagerinti socialinį atsaką ir kt. – trumpiau tariant, rūpinamasi tinklalapio reputacija ir žinomumo didinimu virtualioje erdvėje.

SEO ir AdWords
Apie 70 % „Google“ naudotojų labiau pasitiki organine paieška (pozicijas organinėje paieškoje nulemia kokybiškos SEO paslaugos, o ne „Google AdWords“ reklama.

Atlikus vien tik išorinę arba vien tik vidinę tinklalapio optimizaciją nepavyks gauti tokio gero rezultato, kaip suderinus šias abi svarbias sudedamąsias dalias. Netikėkite pigiai ir greitai užsidirbti norinčiais pseudo specialistais, kurie tikina, kad vien tik išorinė optimizacija akimirksniu pritrauks tūkstančius klientų į jūsų svetainę.

Reali nauda iš tinklalapių optimizacijos paslaugų?

Internete galima pamatyti skelbimus, kuriuose akcentuojama, jog pasinaudojus SEO paslaugomis kelis kartus išaugs jūsų pardavimai, galėsite kelti kainas kiek tik norėsite ir vien dėl SEO jūs būsite geriausias visų savo konkurentų tarpe. Deja, tai nėra tiesa. Net ir pats geriausias SEO specialistas negali garantuoti, kad atlikus optimizaciją jūsų verslo būklė bus kur kas geresnė.

SEO optimizavimas yra reklama. Geras specialistas išpopuliarins jūsų vardinį ženklą, tačiau jei siūloma produkcija ar paslauga netenkina klientų – net ir pati geriausia reklama čia nepadės. Ir nors geras SEO specialistas gali garantuoti, kad į jūsų puslapį užsuks daugiau lankytojų, tačiau vėlgi, jei produktų arba paslaugų pasiūla ir kokybė neatitiks jų lūkesčių – jie netaps jūsų klientais. Todėl labai svarbu, kad tinklalapio optimizavimas būtų atliekamas kartu besirūpinant ir siūlomo produkto kokybės bei patrauklaus pateikimo vartotojui gerinimu (pastaroji užduotis tenka verslo savininkams). Taigi, nėra ko abejoti, kad SEO optimizacija – tai viena iš efektyviausių reklamos galimybių, tačiau jos tikrai nereikėtų mistifikuoti ir paversti visagale, kuri nepaisant siūlomo produkto kokybės, gali nulemti tobulus kiekvieno verslo rezultatus.

SEO straipsniai
Į internetines svetaines apie 20 % lankytojų patenka per kitus internetine publikuojamus straipsnius, kurie yra SEO optimizacijos dalis.

Optimizacijos tikslai

  • Iškelti internetinę svetainę į aukščiausias „Google“ paieškos sistemos pozicijas;
  • Padidinti tikslinių vartotojų apsilankymą internetiniame puslapyje;
  • Pagerinti reputaciją virtualioje erdvėje;
  • Pritraukti daugiau naujų klientų;
  • Pagerinti konversijas ir tokiu būdu padidinti verslo generuojamas pajamas.

SEO kaina

Pradėjus ieškoti SEO specialistų, netruksite pastebėti, kokia didelė kainų įvairovė egzistuoja šiomis dienomis. Be abejo, nors visuomet galima atrasti tokius „specialistus“, kurie teigs SEO paslaugas suteiksiantys vos už kelis šimtus eurų, jokiu būdu nereikėtų apsigauti ir pasimauti ant tokio kabliuko. Profesionalios SEO paslaugos kainuoja, tačiau SEO paslaugos kaina, palyginus su gaunama nauda, nėra didelė. Todėl vos tik pamatysite jūsų manymu didelę šių paslaugų kainą, nepulkite ieškoti gerokai pigesnio varianto – pabandykite paskaičiuoti, kokia galima investicinė grąža, taip pat nepraleiskite progos susisiekti su šių paslaugų teikėjais ir užduoti jiems visus jums rūpimus klausimus.

Ką gi, kiekvienas internetinis tinklalapis gali būti žinomesnis ir patrauklesnis. Tačiau tik įdėjus laiko ir jėgų pavyks tai pasiekti. Jei patys nenorite užsiimti savo tinklalapio sutvarkymo ir jo populiarinimo darbais – palikite juos šios srities specialistams.

Save

Save