Nuo mygtuko Kontaktai paspaudimo iki pardavimo – vienas žingsnis. Tačiau jis gali būti ir nežengtas, jei klientai pasiges elementarios informacijos arba įmonė nesukels pasitikėjimo. Kaip tai gali būti? Gali gali! Todėl papasakosiu svarbiausias Kontaktų skilties taisykles ir aptarsime tai, ką dažniausiai įmonės pamiršta paminėti šioje skiltyje.
Sąžiningas verslas nesislepia po lapais ir kontaktų formomis
Nesakau, kad kontaktų forma yra blogai. Tačiau jei atsivertus Kontaktai puslapį matoma TIK kontaktų forma – jau blogai. Sažininga veikla užsiimanti įmonė neturėtų slėpti savo duomenų – įmonės pavadinimo, įmonės kodo, PVM kodo, telefono ir el.pašto adreso.
Skelbti įmonės pavadinimą yra netgi didelis pliusas – tai kelia pasitikėjimą klientams.
Jei tinklalapyje veiklą vykdo asmuo dirbantis pagal individualios veiklos pažymą, tai reikėtų skelbti pažymos numerį. Šiuo metu daug savarankiškai dirbančių specialistų dirba būtent su individualios veiklos pažyma, tad tai nėra stebinantis dalykas ir šios informacijos nereikėtų slėpti.
Jei tinklalapis neparduoda prekių ir neteikia paslaugų, o tik skelbia informaciją bei priklauso privačiam asmeniui, mažiausias informacijos kiekis turėtų būti el.pašto adresas.
Nurodykite darbo laiką
Jei turite fizinę parduotuvę ar biurą, kuriame galima apsilankyti – privaloma nurodyti darbo laiką. Praėjo tie laikai, kuomet visi dirba nuo 8 iki 17 ir niekas darbo laiko neklausia. Blogiausia kas gali nutikti verslui, tai klientas „pabučiavęs“ užrakintas duris – būdamas piktas jis iš principo apsipirks kitur. Tačiau žinodamas iš anksto darbo grafiką, klientas galės susiplanuoti ir spėti atvykti į parduotuvę ar biurą laiku.
Jei bendraujate su klientais telefonu, darbo laikas taip pat aktualu. Reikėtų įterpti sakinuką apie tai, kokiu laiku padoru skambinti. Juk vieni pradeda darbus 8 ryto ir tuomet pradeda visiems skambinti, tačiau pelėda pramerkianti akis tik 11 val ryto tokiu skambučiu nebus patenkinta. Tad visus nuo nemalonių pokalbių apsaugos sakinys „Laukiame jūsų skambučių nuo 10 iki 18 val“.
Kaip patekti į biurą/parduotuvę?
Atsiradus galimybei dėti Google Maps žemėlapius į tinklalapį ir nurodyti adresą, visi ja pasinaudojo ir jaučiasi patenkinti. Tačiau ar žinote, kad žemėlapyje pažymimas pastatas, o ne įėjimas? O jei įėjimų yra bent 5 iš visų pastato pusių? Kaip klientui žinoti kuris įėjimas į biurą yra jūsų? Todėl esant tokiai ar panašiai situacijai reikėtų paprasto sakinio nurodančio kaip patekti pas jus, pavyzdžiui „Įėjimas trečias iš kairės (tarp parduotuvių „Mona“ ir „Liza“), palypėkite laipteliais į antrą aukštą ir kairėje iš karto pamatysite duris su mūsų įmonės logotipu“.
Nepamirškite apibūdinti automobilių stovėjimo situacijos. Pažymėkite ar šalia jūsų biuro/parduotuvės yra sustojimo vieta, ar parkavimas mokamas, jei šalia nėra vietos palikti automobilį, kur yra artimiausia automobilių stovėjimo aikštelė. Vos pora sakinių – tačiau klientas iš karto supranta, jog rūpinatės juo.