Tekstų kūrėjas, nepaisant per kraštus besiliejančios fantazijos bei kūrybiškumo, kiekvieną kartą yra priverstas  įsisprausti  į tam tikrus rėmus: privalu įtikti tiek įnoringam skaitytojui, tiek internetinės paieškos sistemų „robotukams“, pagal nuolat atnaujinamus internetinėms svetainėms keliamus reikalavimus.

Tad šiandien verta pakalbėti apie išorines nuorodas, kuo gali būti naudingos į tekstą įtraukiamos citatos, nuorodos į kitus internetinius resursus bei kita išorinė informacija.

Patikimesnis bei kokybiškesnis straipsnis skaitytojo akimis

Dauguma skaitytojų, atsivertę vieną ar kitą straipsnį, tikisi jame rasti naudingos informacijos ar naujų, negirdėtų faktų.

Norėdami įtikinti, jog jūsų straipsnis nėra vien profesionalus „pilstymas iš tuščio į kiaurą“, tekstą turėtumėte papildyti susijusia statistine informacija, atitinkamos srities tyrimų duomenis, žinomų žmonių ar tos srities profesionalų citatomis bei  nuorodomis į kitus, tematiškai susijusius internetinius puslapius.

Aišku, svarbu išlaikyti proporcijas tarp asmeninės nuomonės pateikimo straipsnyje bei šios pagrindimo kitų „išmintimi“ – išorinių nuorodų skaičius turi būti ribotas.

Pagalba rašytojui išpildant kūrybines idėjas

Net pats talentingiausias rašytojas vieną kartą išsisemia. Pirštai, negaudami nurodymų iš smegenų, sustingsta virš klaviatūros…

Išeitimi iš laikinos kūrybinės krizės gali tapti straipsnio papildymas nuoroda į kitą interneto svetainę ar citata. Sutikite, prieštaraukite, papildykite, interpretuokite, diskutuokite – išorinės informacijos  panaudojimas tekste suteikia rašytojui laisvę, tačiau svarbu nepažeisti teisės į kito žmogaus intelektinę nuosavybę.

Jei rašote citatą, būtinai nurodykite ir jos autorių. Straipsnyje analizuodami statistinę informaciją, įvardinkite šaltinį, iš kurio ėmėte duomenis. Jei tam tikrai straipsnio temai įkvėpė vieno ar kito blog’erio įrašas ir analogišką informaciją perteikėte tik šiek tiek „perfiltravę“ šią per savo suvokimo prizmę, nepamirškite įdėti nuorodos į pradinę internetinę svetainę.

Įtaka svetainės reitingui paieškos sistemoje

Išorinių nuoroda svarba aktuali kalbant ir apie svetainės reitingą paieškos sistemoje. Tiesa, tekstą išmarginę gausybe nuorodų, paieškos sistemos lyderiu tikrai netapsite (tokia mintis žmogui, turinčiam bent minimalų suvokimą apie SEO, turėtų sukelti juoką): išorinės nuorodos tėra vienas iš daugelio komponentų, į kuriuos koncentruojasi SEO specialistai.

Norint pasiekti apčiuopiamų rezultatų, išorinės nuorodos turi būti talpinamos tikslingai: straipsnyje pakaks kelių nuorodų, kurios skaitytoją nukreips į kitą, savo tematika artimą bei, idealu, kuo aukštesnę poziciją paieškos sistemoje užimantį tinklapį.

Venkite išorinių nuorodų, neturinčių nieko bendro su svetainės tematika (skaitytojas „suuos“, jog nuorodos įklijuotos tikslingai) bei nuorodų į prastos reputacijos, žemo reitingo tinklapius (taikant tokią ydingą praktiką, Google ir Jūsų  interneto svetainę pradės vertinti neigiamai).

Tinkamai parinktos ir taikliai į straipsnį įkomponuotos išorinės nuorodos ne tik pavers straipsnį informatyvesniu ir patrauklesniu skaitančiajam bei suteiks rašytojui peno minties plėtotei, bet ir prisidės prie svetainės tobulėjimo SEO reikalavimų atžvilgiu.