5 SEO veiksmai, kurie paprasčiausiai… nebeveikia

seo
Pastaraisiais metais Google „išlaisvinti žvėriukai“ Panda ir Pingvinas įnešė nemažai pokyčių į SEO specialistų gyvenimą. Kartu su algoritmų pasikeitimais, keitėsi ir optimizavimo bei skaitmeninio marketingo principai, o tam tikri įprasti SEO veiksmai tiesiog nustojo duoti naudą. Todėl šiandien dalinuosi 5 optimizavimo veiksmais, kuriuos dar galite rasti paminėtus senuose straipsniuose apie SEO optimizavimą ir SEO paslaugos aprašymuose, tačiau jie realiai jau nebeveikia.

  1. Kuo daugiau atgalinių nuorodų – tuo aukštesnės pozicijos. NEBEVEIKIA!

Svarbu ne ūgis, o smūgis – kaip galėtume perfrazuoti. Šiuo metu tinklalapiui iškopti į aukštesnes Google paieškos pozicijas padeda ne kuo didesnis atgalinių nuorodų kiekis, o kokybiškos atgalinės nuorodos. Geriau mažiau, tačiau iš tinklalapių, kuriuose aptariami dalykai susiję su jūsų verslu. Pvz. jei taisote batus, jums naudingesnė nuoroda iš batų pardavėjo tinklalapio, negu 10 nuorodų iš kompiuterinių žaidimų apžvalgas darančių tinklalapių. Taip pat naudingos svarbių, pripažinimą turinčių ir nuolat cituojamų portalų nuorodos.

  1. Reikia rašyti kuo daugiau tikslių raktažodžių tekste. NEREIKALINGA!

Anksčiau buvo itin svarbu rašomuose tinklalapio tekstuose ir svetur talpinamuose SEO straipsniuose kuo daugiau kartų paminėti raktažodį būtent numatytu linksniu. Iš čia ir atsiradę visi keistai skambantys žodžių kratiniai straipsnyje, pvz „batu taisykla Vilnius“. Tačiau jau senokai Google veikia semantinė paieška, tad Google supranta sinonimus, atpažįsta susijusias frazes ir persistengti su raktažodžiais nereikia. Tekstas turi būti rašomas žmogui, o ne robotui – šiuo metu Google robotas pakankamai protingas ir supranta apie ką rašoma.

  1. Kuo daugiau suindeksuotų puslapių, tuo didesnis lankomus. NEBEAKTUALU!

Jei ši taisyklė galiotų, vieno puslapio tinklalapiai (one-page-sites) tikrai negalėtų konkuruoti. Visgi šiuo metu ne indeksuotų puslapių skaičius, ne turinio dydis svarbus, o turinio kokybė. Jei tinklalapis apie batus, tuomet dėl turinio kiekio tikrai nereikėtų pradėti rašyti apie ratus. Susikoncentravus į kokybišką turinį (prisiminkite populiarią frazę „turinys yra karalius“) galima pasiekti daug daugiau.

  1. Socialiniai tinklai nereikalingi SEO. KLAIDA!

Nors dar yra iki nukritimo aiškinančių, kad socialiniai tinklai nedaro tiesioginės įtakos SEO optimizavimui, tačiau Facebook, Pinterest, Linkedin, G+, Twitter padeda atkreipti dėmesį į tinklalapį, jo turinį, siūlomas prekes ar paslaugas. O dėmesys yra gerai – patikę klientams turite galimybių „užsidirbti“ nuorodą, apžvalgą jų tinklalapiuose, bloguose, o tai nemokamos ir daugeliu atveju naudingos nuorodos ir reklama. Štai todėl jūsų marketingo strategiją turėtų papildyti dėmesys socialiniams tinklams.

  1. Palikti svečio įrašus ten kur įmanoma. NEBEVEIKIA!

Iki 2013 metų Pingvino algoritmo pakeitimo, buvo įprasta palikti svečio įrašus visur kur tik buvo įmanoma. Nesvarbu, jog parduodami kompiuteriai, tačiau buvo aktualu pasisakyti Marytės maisto gaminimo bloge, ir Kosto bloge apie automobilio ardymo ypatumus. Juk kiekvienas svečio įrašas(guest blogging) reiškė atgalines nuorodas. Tačiau šiuo metu, kaip jau buvo ne kartą minėta šiame straipsnyje, svarbu ne kiekybė, o kokybė. Svečio įrašų tradicija neišnyko, tačiau šiuo metu orientuojamasi palikti svečio įrašus populiariuose tinklalapiuose, specializuotose portaluose ar portaluose kuriuose aptariamos panašios kaip ir jūsų tinklalapio temos.

Šie penki SEO veiksmai tik lašas jūroje. Galybė SEO paslaugos mitų, nesusipratimų ir pasenusių metodų sklando ore ir tik nuolat kalbant apie besikeičiančius Google algoritmus, primenant, jog tai kas veikė prieš 10 metų nebeveikia šiandien, galima pasiekti gerų tinklalapio optimizavimo rezultatų.