Šiandien net klausimas nekyla, ar įmonė turi interneto svetainę: kaip sakoma, jei tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur. Tačiau sukūrus šabloninius „apie mus“, „paslaugos“ bei „kontaktai“ puslapius, ramiai sėdėti ir laukti klientų apgulties dar negalima.

Internautai nuolat ieško kažko originalaus, Google’as nenuilsdamas kartoja, jog reikia dirbti realiam žmogui, o ne kažkokiam robotui.

Tinklaraščiai, kuriuose talpinami subjektyvūs straipsniai, susiję su siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, supažindinantys su įmonės gyvenimu iš arčiau ar tiesiog turintys sąsają su įmonės veikla, užsienyje itin populiarūs.

Mūsų verslininkai į tinklaraščių atveriamas galimybes vis dar žiūri atsargiai. Ir veltui.  Laikas bei pinigai, investuoti į blog’o rašymą, atsiperka su kaupu.

Išauga prekės/paslaugos pardavimai

Ne paslaptis, jog kiekviena interneto svetainė kuriama siekiant pristatyti save klientui ir parduoti šiam prekę ar paslaugą. Iš asmeninės patirties žinome ir tai, jog įkyrus raginimas kažką įsigyti dažnai suveikia priešingai – pirkėjas atbaidomas.

Į lengvai skaitomą, originalų tekstą subtiliai įpintos nuorodos, nukreipiančios tam tikro daikto/paslaugos link – viena efektyviausių reklamų.

Žmogui, susidomėjusiam pateikta informacija, kyla natūralus noras įsigyti tai, apie ką skaitė. Jokios prievartos bei įkyraus siūlymo ir vuolia – pardavimai ženkliai šokteli!

Užmezgamas glaudesnis ryšys su klientu

Rašant įmonės tinklaraštį, rekomenduojama palikti galimybę svetainės lankytojams rašyti komentarus, taip išreiškiant savo nuomonę vienu ar kitu klausimu.

Tikėtina, jog pasipils ne vien teigiami atsiliepimai. Taiklūs atsakymai į išreikštą kritiką rodo profesionalumą savo srityje bei atsakingą požiūrį į klientą, o taip pat padeda susidaryti nuomonę, kas aktualu tikslinei grupei.

Reguliarūs blogo’o įrašai sukuria betarpiško ir nuoširdaus bendravimo santykį tarp kliento ir įmonės, formuoja tarpusavio pasitikėjimą (tai – itin svarbus komponentas siekiant aukštesnių pardavimų).

Parodomas įmonės išskirtinumas bei individualus požiūris

Įvedus bet kokį raktinį žodį į paieškos langelį, pasipila galybė nuorodų į skirtingas interneto svetaines – visose veiklos srityse verda arši konkurencija.

Interneto svetainės dažniausiai yra gana šabloniškos, tad klausimas, kaip sulaikyti potencialų klientą nuo „back“ mygtuko spustelėjimo ir vizito į konkurentų tinklapį, lieka aktualus.

Tinklaraščiai – viena paprasčiausių galimybių parodyti tikrąjį „aš“ nepriklausomai nuo veiklos srities. Jei, pavyzdžiui, sukatės statybų sferoje, kuri iš pirmo žvilgsnio atrodo gana „sausa“, galite išreikšti savo asmeninę nuomonę, susijusią su darbui artimomis nūdienos aktualijomis, leisti žvilgtelėti į praūžusį įmonės vakarėlį iš arčiau (įrašus galima papildyti nuotraukomis ar vaizdo įrašais) ar pateikti praktiškų patarimų, kaip  tam tikrus remonto darbus atlikti pačiam.

Atsisakykite šabloniškų frazių ir formalumo, nevenkite kritikos bei ironijos. Skaitantieji susidarys įspūdį, jog kitapus ekrano sėdi paprasta, sava „chebra“: realu, jog tai ir taps pagrindiniu argumentu, paskatinusiu rinktis jus, o ne konkurentą!

Tinklaraščiai neabejotinai naudingi verslui, tačiau svarbu nepamiršti reikšmingos detalės – teksto turinio.

Blog’o įrašų kūrimas reikalauja ne tik laiko, bet ir kūrybiškumo – prievarta neužkraukite šio darbo ant pavaldinių pečių ar neapsiimkite jo atlikti patys, jei realiai suvokiate, jog su žodžių menu jums nepakeliui…

Kreipkitės į profesionalius rašytojus, įsipareigojančius reguliariai pildyti jūsų įmonės tinklaraštį kokybišku turiniu – aktualiu, originaliu, lengvai skaitomu bei įdomiu.

Save