Tokios angliškos frazės kaip „why use Google AdWords“ („kodėl verta naudoti Google AdWords“) ir „does Google AdWords work?“ („ar Google AdWords veikia?“) yra pakankamai dažnos raktinės frazės, kurias vartotojai pasitelkia naudodamiesi internetine Google paieškos sistema. Tai akivaizdžiai parodo, kad daugybė verslo savininkų ir pavienių žmonių aktyviai domisi reklama Google, tačiau nėra tikri ar ši skaitmeninės rinkodaros priemonė galėtų pasitarnauti jų verslo populiarinimo atveju. Tačiau šiandien „Google Ads“ yra sėkmingiausia PPC (angl. „Pay per click“) tipo reklamos priemonė, kuri gali turėti didžiulę teigiamą įtaką bene bet kurio tipo verslui.
Todėl jei jūs taip pat keliate sau klausimą, kodėl verta naudoti „Google Ads“ reklamą, pateikiame keletą svarbių priežasčių.
Reklama Google yra lengvai koreguojama ir pritaikoma
Įprastinės arba tradicinės rinkodaros priemonių pasitelkimo atveju reklamos koregavimas realiu laiku yra beveik neįmanomas. Tačiau situacija kiekvienoje rinkoje gali labai sparčiai keistis. Be to, norint padidinti investicinę grąžą, reikia operatyviai ieškoti pačių efektyviausių reklamos sprendimų. Todėl reklama Google šiuo atveju pasitarnauja bene geriausiai. „Google Ads“ reklamos kampanijas jūs galite koreguoti realiu laiku, kartu nustatydami būtent tas kampanijas, kurios veikia produktyviausiai.
Paprasta nustatyti, kokia yra konversija
Naudojantis „Google Ads“ reklama yra labai paprasta nustatyti, koks yra konversijos rodiklis. Tai leidžia daug lengviau įvertinti, kokia yra investicinė grąža (ROI), kokios kampanijos veikia geriausiai, kiek kainuoja vienas klientas ir kt. Tokie tikslūs duomenys užtikrina gerokai efektyvesnių reklaminių kampanijų sukūrimą ir jų pritaikymą sklandesnei verslo plėtrai ir žinomumo didinimui.
Google reklamos pagalba galite pasiekti tikslinę auditoriją
Skaitmeninės rinkodaros priemonės padeda pamiršti apie reklamą, kuri yra „skirta visiems ir kiekvienam“. Norint, kad pasitelkiamos reklamos pagalba būtų galima generuoti didesnius pardavimus, būtina ją nutaikyti į potencialų klientą, t.y. tikslinę auditoriją.
Žinoma, tokiu atveju reikia labai gerai pažinti savo potencialų klientą, atsižvelgiant į jo amžių, lytį, pomėgius, pajamas, gyvenamąją vietą ir kitus individualius kriterijus. Tokie duomenys leidžia gerokai lengviau pasiekti tikslinę auditoriją, kuri domisi jūsų siūlomomis prekėmis ar teikiamomis paslaugomis.
„Google Ads“ reklama padeda būti matomais iš karto
Turbūt ne kartą esate girdėję apie SEO ir jo didelę įtaką šiuolaikiniam verslui. Tačiau taip pat neabejotinai girdėjote, kiek laiko trunka tinklalapio optimizavimas paieškos sistemoms. Tai yra tęstinis ir ilgalaikis procesas. Ir nors suprantama, kad į SEO investuoti visuomet yra verta, norint būti matomais čia ir dabar – „Google Ads“ reklama tampa nepamainoma. Tokio skaitmeninės rinkodaros sprendimo atveju jums nebereikia ilgai laukti, kol tapsite matomi savo potencialiems klientams. Tai reiškia, kad reklama Google tampa greita ir efektyvia rinkodaros priemone, kuri gali padėti pardavimus generuoti akimirksniu.
Reklama Google užima vis daugiau vietos paieškoje
Neabejotinai naudodamiesi Google internetine paieškos sistema pastebėjote, kad vis didesnę dalį vartotojams pateikiamų rezultatų sudaro „Google Ads“ skelbimai. Ir tai yra puikiai suprantama – „Google Ads“ yra pagrindinis Google pajamų šaltinis, sudarantis apytiksliai 97 proc. visų jų gaunamų pajamų. Todėl, kai Google reklamos skelbimai yra taip gerai pastebimi ir užimantys nemenką dalį pirmojo paieškos sistemos rezultatų puslapio, labai svarbu neignoruoti šios skaitmeninės rinkodaros priemonės ir tinkamai ją pritaikyti savo verslui.
„Google Ads“ generuojamas srautas gali konvertuotis geriau
Organinis srautas yra puiku, tačiau yra įrodymų, kad „Google Ads“ srautas kai kuriais atvejais konvertuojasi geriau nei organinis srautas (vidutiniškai iki dviejų kartų). Žinoma, konversija skiriasi nuo rinkos, todėl jūs negalėsite sužinoti, kaip visa tai veikia jūsų verslo atveju, jei to neišbandysite patys.