Marketingo strategijos pasirinkimas iš esmės nulemia ar verslas bus pasisekęs ar vis dėlto žlugs per kažkurį laiką. Gaila, tačiau net ir esant dideliam specialistų pasirinkimui, kai kurie verslininkai (ypač smulkieji) leidžia sau rizikuoti rinkdamiesi neaiškius kursus. SEO kursai, kuriuos šiuo metu organizuoja neaiškūs asmenys, dažnai priveda ne tik prie pinigų išmetimo į balą, bet ir didžiulės žalos.
Kokių SEO kursų nevalia rinktis?
Ko gero daugelis, net ir pradedančių SEO specialistų sutiks, kad nevalia rinktis tų lietuviškų kursų organizatorių, kurių paslaugų kokybė kaip reikiant apskriejo interneto platybes. Yra nemažai nepatikimų asmenų, kurių kursų kokybe nusivylė daugelis žmonių. Dėl to labai svarbu tinkamai įvertinti ne tik kursų kainas, bet ir apžvelgti kokius atsiliepimus yra palikęs prieš tai juose dalyvavę žmonės.
Kursų, apie kuriuos atsiliepiama neigiamai, nevalia rinktis dėl to, kad tai ne tik neduos naudos, bet ir gali atnešti nemažą žalą. Jeigu vadovausitės tokių žalingų SEO kursų patarimais, tuomet tikėtina, kad savo interneto svetainės optimizaciją atliksite su milžiniškomis klaidomis. Tokiais atvejais, kai svetainės optimizuojamos neleistinais būdais, jos anksčiau ar vėliau netenka pozicijų paieškos sistemose. Dar blogiau tai, kad prieš tai buvusių pozicijų atstatymui prireiks labai daug laiko.
Jeigu internete matote, kad atsiliepimai iš visų klientų daugmaž vienodi, tuomet tikrai nevalia rinktis tokių kursų, net jeigu jie ir bus labai pigūs. Labiausiai siūloma atsižvelgti į komentarus – jeigu juose teigiama, kad kursuose pateikiama per daug sena informacija, tuomet tikėtina, kad ta informacija netgi bus žalinga. Tad, jokiais būdais nešvaistykite pinigų, tuo labiau – laiko.
Kokie yra dabartiniai esminiai SEO optimizacijos principai?
Nuvalkiotai skambės, bet didžiausią įtaką turės turinio kokybė bei atgalinės nuorodos. Pabrėžiama, kad ne atgalinių nuorodų kiekis yra svarbiausias atliekant išorinę optimizaciją. Norint tinkamai optimizuoti puslapį, pirmiausia reikia pradėti nuo paties turinio. Turinys turi atitikti keliamo raktažodžio esmę. Tai reiškia, kad interneto vartotojas pirmiausia turi rasti tai, ko jis ieškojo naudodamasis paieškos sistemomis. Jeigu turinys yra klaidinantis, tuomet natūralu, kad neilgai trukus už tai gausite nuobaudą iš Google.
Kai turinys tinkamai optimizuojamas, toliau seka atgalinių nuorodų rinkimas. Svarbu suprasti, kad atgalinės nuorodos turi duoti kažkokią vertę. Logiškai mąstant, jeigu interneto svetainė, kuri pati neturi atgalinių nuorodų, ves į jūsų interneto svetainę, naudos tikrai neturėtų būti. Štai kodėl būtina tikrinti vietas, iš kurių siekiate gauti atgalines nuorodas.
Taip pat primenama, kad jūsų konkurentai gali su tam tikrais puslapiais stovėti aukščiau jūsų interneto svetainės puslapio net neturėdami tiesioginių atgalinių nuorodų. Taip gali būti dėl to, kad pats pagrindinis puslapis vidiniam puslapiui suteikia vertės. Taip pat reikia priminti, kad kelios kokybiškos atgalinės nuorodos gali kaip reikiant atsverti keliolika ar net kelias dešimtis menkaverčių nuorodų.
Atlikdami SEO optimizaciją, jokiais būdais nesistenkite orientuotis į greitus rezultatus bei pigias nuorodas.
Šaltinis: Paskolosisiskolinusiems.lt