Produkto ženklinimas yra viena iš svarbiausių rinkodaros strategijos sričių. Jūsų produkto etiketė turi būti veiksminga, naudinga ir beveik iš karto patraukti vartotojo dėmesį. Taigi kaip tai galima padaryti? Štai keletas gairių, kurių reikia laikytis norint užtikrinti, kad jūsų produkto etiketė būtų veiksminga:

Spalva.

Paklauskite savęs, kokios spalvos mano produktas? Jei naudojate skaidrų indą, kokios spalvos yra produktas? Turite įsitikinti, kad pasirinktos etiketės spalvos neprieštarauja neigiamai, kad nesumažėtų visos pakuotės patrauklumas. Norėdami tai padaryti, galite naudoti tokius įrankius kaip dizaino kūrimo programos.

Grafika.

Nuotrauka verta 1000 žodžių. Įsitikinkite, kad etiketėje naudojate atitinkamą aukštos kokybės grafiką. Skaitomumas. Jūsų etiketė turi būti lengvai skaitoma iš kairės į dešinę ir tiksliai pavaizduota, kas yra gaminys.

Šriftai.

Šriftai gali sukurti arba sugadinti produktą. Pasirinkite šriftą, atitinkantį jūsų prekės ženklo tikslinę rinką, ir nesirinkite to, ką per sunku perskaityti.

Medžiaga.

Įprastos medžiagos yra baltos, skaidrios arba kreminės spalvos. Jei naudojate apvalią pakuotę, turite pasirinkimą – ar norite vienos didelės etiketės, ar atskirų priekinių ir galinių etikečių? Priekinės ir galinės etiketės leidžia elegantiškai atskirti priekinę prekės ženklo informaciją nuo sudedamosios dalies ir reguliavimo informacijos, tačiau jos gali būti brangesnės nei didelės apvyniojamos etiketės. Jei naudojate apgaubiančią etiketę, svarbu turėti priekinį „skydelį“ su svarbia prekės ženklo informacija, nes ją vartotojai matys pirmiausia.

               Atsargiai pasirinkite vaizdinius elementus, nes produkto ženklinimas yra labai svarbus. Jeigu etiketėje naudosite nuotraukas, jos turi būti glaudžiai susijusios su jūsų produktu. Nuoseklumas yra labai svarbus, nes klientai iš jūsų produktų tikisi tam tikros išvaizdos ir kokybės lygio. Tai apima ir pateikimo būdą.