Dažnai SEO agentūros iš klientų gauna užklausas tik dėl išorinio SEO, tačiau profesionalias SEO paslaugas teikianti agentūra niekada darys išorinio SEO, kol nėra padarytas vidinis SEO. Straipsnyje papasakosime dėl ko taip yra.
Kodėl vidinis SEO atliekamas pirmiau nei išorinis? Nes kliento svetainė dažniausiai neturi tam tikrų elementų, kurie reikalingi dirbant su svetainės išore, kad būtų pasiekti tikslai. Vidiniam SEO pagal „Google“ paieškos sistemos reikalavimus reikia parengti svetainės struktūrą, turinį, pagal taisykles sutvarkyti HTML žymas (H1, Meta pavadinimą, Meta aprašymus, ALT žymas). Svarbiausias šioje sekoje yra turinys, jei turite puslapius, tobulus HTML patobulinimus, tačiau neturite visiškai jokio teksto arba tekstas nepritaikytas pagal jūsų rinką, tuomet nesitikėkite srauto į svetainę. Dėl ko? Nes svetainė neturi jokios naudos lankytojui.
Kodėl reikia optimizuoti svetainės vidų pagal „Google“ paieškos sistemos rekomendacijos, o ne pagal kitos paieškos sistemos? Todėl, kad didžioji dalis ne tik Lietuvos gyventojų, bet ir viso pasaulio naudojasi tik „Google“ paieškos sistema (tai yra ~87%). Kita procentų dalis priklauso kitoms paieškos sistemoms, tokioms kaip „Yandex“, „Bing“, „Yahoo!“.
Daugelis mano, kad turinį reikia optimizuoti ne vartotojui, o paieškos sistemai, dėl to į turinį įterpiami raktažodžiai, kurie neleidžia net suprasti teksto reikšmės puslapyje. Tiesa, SEO atliekamas dėl paieškos sistemos, tačiau reikia nepamiršti ir vartotojo, kuris atėjęs į svetainę nori atrasti atsakymus į jo užklausą. Iš esmės paieškos sistema ir reitinguoja svetaines pagal informacijos naudingumą vartotojui ir tikrai pirmose pozicijose niekada nematysite tokių rezultatų, kurie visiškai neatsako į užklausą.
Atliekant vidinio SEO darbus yra svarbu suprasti apie ką yra svetainė, nustatyti konkretaus puslapio reikšmę paieškoje (ar jis turi tuos raktažodžius, kurie vartotojui yra naudingi atliekant paiešką).
Taip pat reikia išskirti ir tai, kas yra vidinis SEO ir vidinio SEO optimizacija. Pastarasis parodo kokius vidinio sprendimus priims įmonė atliekanti SEO paslaugą. O vidinis SEO – tai procesas, kurio metu pagal „Google“ reikalavimus bus sutvarkytas tinklapio vidus.
Comments are closed.