10 nemokamų atgalinių nuorodų

Pateikiu sąrašą kokybiškų, aukštus reitingus turinčių ir Google vertinamų tinklalapių, kuriuose galite nemokamai patalpinti savo tinklalapio nuorodą. Naudinga tiek SEO, tiek savo verslo žinomumo didinimui. About.me – asmeninė vizitinė kortelė, prisistatymo puslapis, kuriame asmuo gali prisistatyti, pristatyti savo darbus bei, svarbiausia, palikti nuorodas į savo tinklalapį ar darbų projektus. Nuorodos […]

Lietuviški SEO straipsnių katalogai

Nors dėl straipsnių katalogų verda įvairios diskusijos, tačiau jie vis dar populiarūs, tad pilnas jų sąrašas šiame straipsnyje bus naudingas visiems ieškantiems kur talpinti straipsnius. Kas yra SEO straipsnių katalogai? Tai tinklalapiai, kuriuose talpinami įvairūs straipsniai, dažniausiai reklaminiai ir su atgalinėmis nuorodomis į jūsų tinklalapį. SEO straipsnių katalogai gali būti: […]

SEO įrankiai SERP rezultatams sekti ir fiksuoti

Programų, kuriomis galima sekti savo tinklalapio raktažodžių pozicijas, yra begalė. Tačiau norintiems sekti savo lietuviškų tinklalapių pozicijas, reikia išsirinkti tokius įrankius, kurie tikrina Google LT pozicijas(o ne Google DK, UK ar RU). O jei tinklalapių turi kelis ar nori sekti daugiau raktažodžių, susiduri su apribojimais. Tad atrinkau keletą dažniausiai minimų […]

Kodėl Google neranda mano tinklalapio? Ir ką daryti?

Ir štai vieną dieną interneto pasaulyje pasirodė tavo įmonės tinklalapis. Gražus, dailus, tiesiog pasaka, kuria kiekvieną dieną grožiesi. Tačiau skambučių nepadaugėjo. Kilo mintis įvesti į Google paieškos laukelį tinklalapio adresą, o Google piktai atšovė „Jūsų užklausa – manosuperdupertinklalapis.lt – neatitiko jokių dokumentų.” Oho! Jau savaitė kaip tinklalapis sukurtas, tai kodėl […]

google

PR mirė! Tegyvuoja?…

Daugelį metų PR (Page Rank) buvo svarbiu rodikliu rodančiu kaip sekasi tinklalapiui, kaip jis yra vertinamas Google paieškos sistemos ir, pavyzdžiui, daugeliui vadybininkų užsakančių(ar parduodančių) reklamą, tai buvo svarbi informacija derybose dėl reklamos kainos. Tačiau viskas pradėjo keisti dar 2013-aisiais. Įprastai po 5 PR atnaujinimus per metus atliekantis Google 2013-aisiais […]

Kaip sudaryti optimizuojamų raktažodžių sąrašą?

Vienas pirmųjų žingsnių pradedant tinklalapio optimizavimą yra raktažodžių parinkimas. Raktažodžiai – tai žodžiai, frazės, sakiniai, kuriuos potencialūs klientai įveda į paieškos sistemą (pvz., Google) norėdami surasti juos dominančią informaciją. Raktažodžių sąrašas reikalingas tiek atliekant vidinį optimizavimą, tiek išorinį. Tačiau kaip jį sudaryti? „Kaip kaip? Atsisėdi ir surašai! Kas geriau žino […]