Ar esate girdėję apie SEO nuorodų piramidę? Jie ne, pats laikas išgirsti, nes ji atsako į dažniausiai užduodamus klausimus: kiek atgalinių nuorodų reikia mano tinklalapiui, kodėl reikia skirtingų atgalinių nuorodų, kuo naudingos nuorodos iš tinklalapių silpnesnių už mano?

SEO nuorodų piramidės esmė paprasta ir logiška. Gauti itin aukštų reitingų nuorodas iš žinomų ir vertinamų tinklalapių yra sudėtinga, o kuo jie paprastesni, tuo gauti yra lengviau. Todėl lengvai gaunamų nuorodų (iš įmonių ir tinklalapių direktorijų, forumų ir pan) turi būti gausiai, o iš rinkos lyderių, žymių portalų – vos kelios.

Natūrali nuorodų piramidė atrodo taip:

20101123001555_seo_link_pyramid_small_med

Taip turėtų atrodyti ir nuorodų vedančių į jūsų tinklalapį piramidė. Būtų keista, jei į tinklalapį vestų 20 nuorodų iš wikipedia, microsoft ir bbc.com ir 0 iš paprastų tinklalapių kaip Onutės blogas, Petro mintys ir pan. Net ne keista, o nenatūralu. Jei optimizuodami tinklalapį persistengėte ir pas jus ji apvirto(gal dėl to, kad prisipirkote nuorodų iš aukštų reitingų tinklalapių), tai gali būti signalas Google, jog jūs bandote manipuliuoti atgalinėmis nuorodomis ir Google algoritmais. O tai gali baigtis blogai – tinklalapio pašalinimas iš paieškos, tinklalapio blokavimas ar tinklalapio pozicijų sumažėjimas.

Taigi, sugrįžtant prie straipsnių katalogų, visi SEO straipsnių katalogai patenka į apatinę piramidės dalį. Netgi žemesnių reitingų nuorodos įrodo, jog jūsų tinklalapis yra vertas dėmesio. Taigi, tiek tikėtis iškelti savo tinklalapį vien straipsnių katalogų pagalba, tiek juos ignoruojant ir siekiant aukštesnių reitingų nuorodų, gali būti klaidinga taktika.